Kwind 2013.01.21. 18:38

Eü szabi...

Halihó! Itt vagyok ám! Nem tűntem el, csak egészségügyi szabit vettem ki. :( Együttérzek a tesómmal egy kicsit. Négy nappal ezelőtt jött egy csinos kis front a hidegebbikből és ezt a legkevésbé szeretem. Mivel egyébként is sulimentes napok voltak elég sok időt töltöttem a gép előtt a képeket rendezgetve és pihenéssel is. Az ágyikóm ami egyébként rendkívül kényelmes, egy hibája van, nagyon puha. És ez a két nap ágyközel betett a derekamnak ami egyébként nem szokott fájni. Tegnap arra ébredtem, hogy nem tudok ülni. :( Kaptam mindenféle varázsszert és ma suli sincs, plusz megfordítottam a matracot (előbb is eszembe juthatott volna) így az éjszaka már nem volt vészes. Most meg már vagy 10 perce ülök, igaz, mint aki kardot nyelt.  Úgyhogy most nem is írok többet, igaz nem is nagyon van mit, mert lemaradtam az Art Deco napokról South Beachen és a Three King's Day-ről is Little Havannán. 

De azért mégis van miről írni. Arról a kedvességről, amit az itteni emberektől kapok. Amikor megtudta Alex papája, hogy nem vagyok valami balett mozgású tegnap, megjelent a Bengay három különféle változatával (a család elment a fesztiválra) plusz némi édességgel és shake-kel a McDonaldsból, hozott epret és joghurtos fogyókúrás sütit a yoghurt bárból és még egy csokit is a biztonság kedvéért. Ki akartam a gyógyszert fizetni, mert azt én kértem, a Monica-tól, hogy hozzanak nekem EGY krémet, ha jönnek hazafelé. Ehhez képest Alex papája közölte, hogy én a barátja vagyok, azt akarja, hogy minél hamarabb meggyógyuljak, szó nem lehet arról, hogy bármit is kifiizessek.

Ezt most nem azért írom, hogy húúú  milyen jó, hogy nem hagyott fizetni, hanem az emberi mentalitásért. Egyből megkérdezte Monica-tól hogy van-e mit ennem és anélkül, hogy szólt volna nekem megjelent itt mindenféle földi jóval... Nem semmi egy fickó! (Tudom, hogy van valami komoly probléma a munkahelyével, pontosan nem ismerem a természetét, de ennek ellenére van ereje és ideje igy foglalkozni egy idegen - baráttal. :) Big lájk neki, ha lehetne.. )

Most nem is folytatom tovább, holnap suli megint, remélem a jövő hetem már jobb lesz, mint ez volt. Ilyennek is kell lenni néha. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://kwind-miami.blog.hu/api/trackback/id/tr235032980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aniko1010 2013.01.22. 11:10:01

Jobbulást! puszilunk itthonról

Kwind 2013.01.25. 23:28:20

@Aniko1010: Köszönöm! Hogy stílusos legyek: "getting better". De azért még most sem az igazi. Cserébe a "no-see-um" pöttyeim kezdenek eltűnni... :)
süti beállítások módosítása